In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 September, 2008

Teo Jun Ming

Hurmmmmmm mesti korang pelik kan bile bace title tuk post hari ni....
Sebenarnya mcm ni, last nite salah sorang my officemate, Zoe MMS her lil' baby boy photo to me....
Sgt lah debab okkkk!!!
Geram betul aku tgk. Nasib baiklah duk batu pahat kalau x dah lame aku cubit pipi baby die. Bawah ni photo baby 'TEO JUN MING' :





Teo Jun Ming telah selamat dilahirkan melalui pembedahan pada 19/09/2008 jam 4.00pm. Berat die 3.2kg...hurmmmm berat jugak tu kan? Aduhhhhh sgtlah geram ngn baby zoe ni....Satu hal lagi kan, baru aku perasan baby2 kakitangan WWN ni kan mmg debab2 tau....mungkin sebab minum Rx Water lah ni.....Skrg ni aku x sabar nk tggu Marina plak bersalin....Aku dah siap belikan baju comel2 tuk baby marina....sbb baby Marina baby girl.....suke2 !



Itu jer lah aku nk cite...


K lah, ADIOS ...