In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 September, 2008

Majlis Khatam Al-Quran & Berbuka Puasa

Yesterday office aku ada wat Majlis Khatam Al-Quran & Berbuka Puasa...
Aku x puasa smlm...Masih belum boleh...Satu lg aku demam ni...Semlm pas berbuka badan aku tibe2 panas & tekak aku merah menyala....Mmg sakit2 badan aku smlm...So, pas makan jer aku terus telan 2 biji penadol...Then aku tido jap dlm bilik aku...Sbbnya mmg x larat langsung...


Petang tu mmg ok lagi lah cume selsema & batuk2 jer...Masih dapat dikawal tapi bila nk malam tuh bukan main panas lg badan aku...Smlm kesian P x dpt buat TERAWIH sbb kene melayan kerenah aku...hihihihiiiii...Yelah die siap g farmasi belikan ubat tuk aku....terharu siot !! Bukan naik kete or moto tau...die JALAN KAKI okkk!!!...X ke terharu bile tahu ttg tu....


P mmg mcm tuh...sanggup wat ape saje pada aku kalau die tgk aku x sihat...Klu aku sakit sikit2 jer, mula die risau...Siap tanye nk beli ubat ke x?...that's y lah aku sayang die...P mmg seorang yg sgt2 'CARING'...ehhhh aku ni sibuk plak merapu ttg P...





Sambung cite pasal majlis....Start jam 4.30 ptg...Aku ditugaskan di bahagian pendaftaran...Bwh ni team pendaftaran tgh berposing :





Aku, Rinie & Marina....Dua-dua mummy to be...Marina tggu mase jer tuh....Comel betul perut die...Aku ni suke tgk perut ibu mengandung ni...Comel kan??? Rinie masih kecil lagi...Baru 3 bulan kot....X sabar nk tgk perut Rinie plak lepas ni....



Lepas jage pendaftaran, aku kene bertugas sebagai 'usherer' kat bilik training plak...Ala just tukang bagi hadiah pada peserta khatam smlm....Bukan ssh pun....Dah settle aku turun ke kaunter pendaftaran balik....





Ona & Linda...my housemate. Tgh bersembang sambil buat keje...hihihihihihihiii...




So majlis abis dlm pukul 10 pm mcm tuh...Selepas dieorang selesai terawih...Aku balik umah jam 11.00 mlm...Biaselah kan kalau duk kat department yg memerlukan 'PR' tuk customer ni...So, kenelah tggu leader2 balik barulah boleh balik...Walaupun aku demam smlm, tapi aku ttp gagahkan diri....Tu pun sbb dapat DUIT RAYE dr our leader yg mmg murah hati....huuhhuhuhuuuuuu...




Sebenarnya aku nk publish gmbr2 P & the gang....sebelum majlis bermula..jap yer






Tu die P & the gang....bukan main lagi berposing..Sebenarnya aku yg suh berposing mcm tuh...
Hihiihhihiiii...sajer je...





Inilah buah hati saya....Bukan main segak P berpakaian mcm ni...Aku suke tgk P berbaju melayu siap bersamping lg....Segak kan??? Gambar candid...hihhhihiiiiiii...P mmg ssh sikit nk ajak bergambar ni....So x der cara lain selain aku snap gmbr candid....huhuhuhuhuhhuhuuu





Hari ni aku berkeje mcm biaselah...Cume half day jer. So, pas keje cadangnya nk g jalan Tar tapi P plak malas nk g sane....sgtlah FRUST okkk!!!..Die ajak g PKNS or Mydin Subang Jaya....Die nk g beli cincin aku...Yaaahhooooooooo...bestnya. Aku pun mcm terkejut jugak kan...Yelah sbb majlis lambat lagi...P ckp beli awal2 senang...lagipun skrg tgh ada PROMOSI tuk raya....hihhihhiiii...Hurmmmmmm ok gak kan....Aku sebenarnya malas jugak nk ke Jalan Tar sbb aku tgh demam ni...Malas nk meredah timbunan manusia2 di sana....Walaupun aku x berpose tapi aku ttp x der mood sbb aku x larat lah....Aku x berpose sbb demam...so, P suh aku berbuka jer & makan ubat....die tgk aku mcm nazak jer....keji betul lah ckp org nazak...ish ish ish...





So, klah....malas nk taip sbb mate aku sangatlah mengantuk selepas makan ubat2 ni....MAMAI gile dibuatnya...Macam org ketagih plak...hihihihihi...



See ya next monday k...ADIOS !!!