In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 September, 2008

survey lah konon...

Smlm....
Ape dah jadi ngn semlm???


Klah, smlm kononnya nk g Jalan Tar...Nk g survey baju melayu En Apiz & baju Cik Effa sekali..
Tapi bile fikir nk meredah timbunan2 manusia di lrt tu kan...
Buatkan aku & P malas...kami x suke tempat2 yg crowded ni...
Sgtlah rimas...betul x tipu...


So, kami kuar office dlm 5.15pm mcm tuh...Dlm kete berbincang balik...
Ye lah nk pegi atau x?....last2 aku ajak P g Carrefour, Subang Jaya..
Reached there around 5.40pm mcm tu...so jalan2 lah tgk ape yg boleh dibeli or di survey...
Ikut plan nk g survey jer...x der pulak nk terus beli...


& secara x sengajanya...



Jeng jeng jeng.............



Aku TERBELI lah sepasang baju kurung pahang....
Tu pun En Apiz kite carikan & pilihkan....



Ala bukannya mahal sgt pun...cume RM50 sepasang...
*Esok aku letak gambar baju tuh k...*
So aku tanpa berfikir panjang terus beli...aku amik size M...
Wahhhhh rase mcm nk beli 2 3 pasang plak....
Tapi terus teringat BUDGET aku tuk raye ni....
Aku kene beli baju raya adik bongsu aku, baju raya ayah aku...
Ape lagi ye????....
Hahhhhh duit tempah kuih raye....
Duit raya lagi...servis kete sebelum balik raya...



Ya Allah aku sgtlah BOROS ni....
Aduishhhhhh mcm mane lah Cik Effa ni BOROS sgt...
P dah bagi SIGNAL pada aku smlm jgn terlalu ikutkan perasaan bile berbelanja...
Hihiihhiiiii....tu biaselah kan....Dah rambang mata...
Lagi plak murah-murah semuanya....



Pas da jalan2 & survey baju melayu En Apiz kite...last2 P ckp cari kat Jln Tar jer lah...
So cadangnya sabtu ni pas keje kami g cari....
Hurmmmmm mesti lah aku yg akan rambang mata nti...
Itu sudah pastiiii okkk !



Lepas settle keje2 survey, P ajak balik....
Jam menunjukkan pukul 6.10pm...So, P ajak berbuka kat luar...
Aku mcm nk makan bawal goreng dimasak 3 rase....yummmyyyyy....
Sedap sedap tuh....
* Mcm lah berpuasa...Mengalahkan org yg berpuasa plak...hihhhihiiiii*
So, kami gerak dari Carrefour dlm pukul 6.15pm mcm tu...
Reached @ kedai makan tu dlm pukul 6.40pm....jalan agak sesak di depan Sunway Piramid...
So, sampai jer aku yg beria-ria plak order....
Sebab aku tahu P akan belanja...hahahahahahhaaaa....
*jahat betul...suke buli P*




Kami makan :

  • Bawal masak 3 rase
  • Kailan ikan masin
  • Sup ayam
  • Sambal belacan
  • Teh 'O' suam : aku punya
  • Teh 'O' ais : P punya


So, kami makanlah sepuas-puasnya...aku makan nasi x sampai separuh pun...
Sbb hidung tersumbat kan...so mcm susah nk makan...kesian aku


Tapi ikan bawal tu ttp aku belasah sampai tggal TULANG jer....hihhhihhiiiii.



Kami balik umah pukul 7.55 mcm tuh...
Badan aku mmg dah seram sejuk, ngn batuknya & selsema...
Mmg teringat selimut & bantal kat umah jer....



P hantar aku balik mcm biaselah...
Pastu baru lah die balik umah....so sweettt....


Hurmmmmmm mcm mane nk CLOSING ni...
Ahhhh lantak lah....tu je nk cite...



Klah...got the go....see ya!