In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

11 September, 2008

Dpt kete baru !!!

Helo helo helo


Hurmmmmmmmmm.....
Here we go...New car?
New facelift Myvi....Very nice car...


Aku punye ke? What about my little baby?
Aku jual ke or bagi my brother pakai?


Huhuuhuuuuuuuu.......
K lah aku berterus terang jer la kan....Senang
Petang smlm kete baru ni sampai kat ofis...
Sebenarnya bukan kete aku or kete P, ni adalah kete adik P, Si Anip...
Ingat x yg aku cite yg P uruskan pasal pembelian kete adik die, si Anip lah...
So smlm kete die sampai kat ofis aku, so Anip mintak aku g hantar balik ke umah die.
(Akhirnya anip memerlukan pertolongan aku...hiihihihihihhiiii...Anip ni terkenal ngn sifat PEMALU die...ngn aku pun nak malu....)

Hanif beli warna HITAM....So, aku g lah hantar kejap ke umah die...
So aku lah org PERTAMA yg merasmikan kete tu smlm...huuhuuhuuuuuuuuu.
Mmg best lah kan dapat PANDU kete baru kuar dari 'Oven' ni....hihihihihiiiiii.


So semuanya dah settle...then aku balik ke office semula...tu pun mintak Aman tolong amik aku kat umah Hanif....


So, Nip tahun ni ko beraya ngn KETE BARU lah yer....
Bestnya......


Ni antara gmbr2 myvi new design....Aku amik kat WEBSITE PERODUA smlm...Cari HITAM x der lah...Then aku amik je yg warne Dark Grey ni....







Bahagian dalam kete...Seat die aku suke sbb boleh adjust tinggi & rendah....



Ni plak METERnya....cantik kan???



So, itulah cerita KETE BARU.....
Aku pun tgh berangan-angan nk beli satu...tapi bile fikir nk kawin ni,
Aku terpaksa mengalah...Nti pass kawin lah aku beli...huhuhuhuhuhuhhuu


K lah....bye bye