In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 September, 2008

Online shopping...

Weeehoooooooo....
Hari ni aku terbuka satu laman web for online shopping,
Tetibe terbekenan ngn satu blouse die...
Warne putih lg....

So, aku survey lagi mane tahu ada yg aku terbekenan lagi.
Mmg banyak sgt2...naik gilo aku nengoknya...
Harge biase2 jer...starting from RM40.00 ke atas....Pos laju cume RM6 jer...
Mule2 aku order sampai 3 helai blouse, bile kira2 balik....
Alamak lari budget plak...Dah la baju raye adik aku & aku belum beli lagi ni...
Ala baju raye baru ada satu...tu pun aku tempah.
Tapi mcm x cukup jer sepasang...tu yg nk beli lagi sepasang...


Last2 bile fikir balik aku beli 1 jer...
Hurmmmm nk tgk ok ke x dulu?
Kalau ok boleh lah shopping lagi....huhuhuhhhuuuu...



Balik ni nk g online payment sbb aku x der maybank2u la...
Kan senang terus tranfer jer duit tu kan...


K lah, aku dah prepare nk balik ni...
Juadah berbuka aku dah beli...pesan ngn AMAN.
Aku AKAN makan roti john & kuih 'buah melaka'...
Pastu nk buat salad buah lah....hurmmmmm da terbayang2 dah ni...
Makruh betul lah...boleh batal pose aku...



K lah, see ya tomorrow k....

Bye bye bye....