In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 September, 2008

Still x sihat !!!

Helo darlings....

Well, sejak friday aku demam kan???...sgtlah rimas ngn semua ni...Tu lah aku kalau dah sakit akan amik mase tuk sembuh...Mcm skrg lah..Ni batuk dah masuk 1 minggu lebih x baik2...hangin okkk!!!...pastu ngn selsema lg...ayoyo...sgtlah merimaskan kalau time nk buat keje tuh....



Semlm aku berpose walaupun bdn panas berapi2...aku tahan jer sbb syg sgt nk berbuka...Singgah bazar ramadhan sbb aku nk makan Char kuew tiaw ngn minum air kelapa...Tapi kesian P sbb die yg bersusah payah pegi beli sbb aku mmg dah x larat nk berjalan....x kose aku nk berhimpit-himpit kat bazar tuh...Akhirnya dpt gak makan ape yg aku hajati...




Hari ni aku sedar2 jam 5.30 pg....betul2 lena sbb aku telan obat2 sebelum tido...Tu yg hampir kesiangan tuh...Nways bangun jugak tuk makan ubat....takut aku demam makin melarat. Pastu solat & tido...Sedar2 dah pukul 7.30am...Bangun & terus bersiap-siap p keje....




Sampai jer office aku terus duduk tempat aku...mata sgtlah mengantuk...malas nk layan sgt & terus buat keje...Settlekan ape yg patut dulu...Sambil tuh updated blog dulu kejap....ala kejap jer...





Around 10.30am something, tekak ni ya ampun....GATALnyer....rase nk masukkan tgn & GARU2 jer...geram sgt...Aku masuk toilet terus MELAMBAK aku MUNTAH....sangatlah HANGIN....ingat dah abis...rupe-rupenya MUNTAH lagi...naik lembik okkkk!!!!!.....Ya allah mmg x larat giler tadi....Last2 mintak izin ngn P tuk berbuka sbb aku x larat & nk makan ubat. (mcm suami plak nk minta izin kan???)..P ckp berbuka lah...siap ckp lg " Yg B berpose kenapa?...Kan x sihat lg...Ubat tu kan kene abiskan...nti melarat-larat plak....Dah x leh beraya....". Boleh plak ckp mcm tuh...Eiiiiii tetibe EMO plak tadi sekejap ngn P...ntah ape2 kan...Salah sendiri pastu nk EMO2 plak.....hihihihihihi....




So, hari ni aku x berpose...Pastu budak2 BDT ajak g berbuka kat CHILI'S di OU...aduhhhhh malasnya ngn keadaan aku yg x sihat ni....Rimas plak rasenya... Tapi x per lah sbb aku mmg nk g CHILI'S dari hari tu lg tapi pegi2 pun....So, today kami berbuka pose di CHILI'S....Esok akan update & letak gmbr2 mase kami tgh MELANTAK k....hihiihihihihi...



Klah, aku nk berangkat ke OU ni...Aku tumpang kete my BOSS...Malas nk bwk kete aku..Dah jalan yg mmg SESAK tahap cipan kat AREA tu....ohhhhh plsssss la.....makin SEMAK kepala otak aku ni.....


So, see ya !!!!


SELAMAT BERBUKA PUASA di SAMPING MEREKA YG TERSAYANG......