In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 September, 2008

Esok coti !!!

Yaaahoooooooo........
Esok coti okkk!!!


Bestnya.....dapatlah aku bangun lambat sikit esok...
X delah lewat..dalam pukul 9 bangunlah....
Esok ingat nk g jalan2 cari MAKAN...oppppsssss !!! Org pose lah...
Mmg lah aku x pose....bukan cari MAKAN...cume cari PASAL jer...




So agak2nya sapekah akan menemankan diriku ini pd esok hari????





JAWAPANnyer......sudah semestinya EN HAFIZ a.k.a P...
*uwaahhhhhhhhwwaaahhhhhh...gelak jahat*




Esok aku ingat nk ajak P pergi survey barang2 hantaran...kat mane erk???
Tgh fikir ni.... aku da siapkan CHECKLISTnya...
Tapi masih duk fikir ' x awal ke kalau aku beli skrg? '....
Hurmmmmmm kalau beli awal x per kot...boleh simpan dlm kotak dulu...
Kalau beli lewat2 takut x jumpe plak yg chantek2....



So, tgk lah dulu mcm mane...Kalau berkenan aku beli lah...Lagipun esok GAJI x masuk lagi...so g survey jerlah dulu...
GAJI akan masuk dalam 19hb nanti...bulan ni awal sikit sbb nk raye kan...
Huuuuhhuhhhuuuuuuuu.....




Lepas tu konon nk ajak P g berbuka pose kat Bagan Lalang...
Nk makan SEAFOOD...bukan SIPUT okkkk!!!...
Kononlah...tgklah mcm mane dulu....kesian plak kat P nti....die pose takut die x larat plak...
Maklumlah melayan karenah aku ni....hihihhiiiiiii....



Well...hari ni nk balik terus. Malas nk singgah Bazar ramadhan sbb MALAS la...
Nti buat semak jer kat situ...
Balik ni nk mandi lame2 sikit...Gilo ko apo?
Hurmmmmm saje nk balas dendam sikit..smlm x leh mandi lame2...sbb bdn aku panas...
Demamlah katekan....
Hari ni dah ok sikit sbb aku dah telan ubat2 tu tadi...
1st time aku mengikut jadual makan ubat ni...hihhhihiiiiii...
Selalunya aku akan MISS tuk makan ubat...klu P x ingatkan mmg aku lupe...
Teruk betul kan?



Whateverlah....


So, lagi beberapa minit (x der beberapa pun) sebelum pulang ke rumah...
X sabar nk cuci kain & mandi lame2 ni...
*gilo gilo gilo*...



Klah....tatau ape nk tulis lg...
Mcm blur sikit pas makan ubat demam & selsema ni....



Adios !!!