In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

06 September, 2008

New face for blog....

I'm sooooo happy now...
Hurmmmmm smlm aku saje bodek2 'layout' my blog...
Kononnya nk berubah WAJAH lah kan...kononnya.
So, bodek punyer bodek dapat yg ni...
Warne PINK lg....suke ngn design die...
So, aku cubelah savekan under TEMPLETE kat blog aku...
Mula2 mmg puas hati tapi bile aku double check balik....


Aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........
X ku sangke jadi BEGINI.....


Something happened to my blog...tidakkkkkkkkkkkkk....meroyan kejap aku.
Everything hilang kecuali my post & profile bout me jer yg tinggal.
Tension gue mase tuh....dah lah tgh melambak keje aku nk buat...
Satu hal plak aku kene bodek balik blog aku ni...
Tulah ngade2 sgt g bodek sape suruh.....


Pastu aku ngn gigihnya cube chantekkan akunya blog...
Sedey betul mase mule2 aku tgk tuh...kosong jer.
Hampir 1/2 hour aku kejekannya....huhhhuuuuuuu...
Shhhhhhh diam2 time keje menjular sikit....ala sbb TERPAKSA lah...
Nasib baik lah aku PRO sikit lah ttg menCHANTEKKAN blog ni.
Akhirnya siap jgk....aku sgtlah HAPPY...


Dah CHANTEKKKK blog aku....huhhuuuuuhuuuu...


Hari ni aku siap import lg designer lain tuk buat HEADER plak...
Yg tu sbb aku x der software die...So, terpakselah aku import..
Kalau ada aku buat sendiri jer...Tu pun x kan siap hari ni kot...
Sbbnya aku kurang mahir ngn software adobe ni...bute sikit jer...
Boleh belajar tapi tulah kat umah aku belajar...
Hihihihihihiiiiiii.....Bwh ni die punye design for my BLOG's HEADER...huuhhuuuuuhhhhuuuu.





~ My new HEADER ~



Finally this is my new face for my blog...
Aku sgt2 suke. Thank's to MIDI sbb sudi melayan karenah aku mase nk create HEADER tuh....TQ Bro!!!


K lah, jap g nak ke Selayang tapi kene tggu P uruskan ttg pembelian kereta tuk adik die, Hanif.
Hanif beli kete myvi....Myvi yg baru punye...New face for myvi...Smart gak kete tuh...


So, k lah k...nti aku update lagi next weekk.....

ADIOS !!!