In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

22 September, 2008

Tagged !!!




5 tabiat buruk time ZAMAN SEKOLAH dulu :



1. Pantang tgk org meniru time EXAM...geram okkk!!!...Pas da tahu apa lagi REPORT...hhuuhuhuhhuhuhuhhu. Pastu kene buli....TENSION !!!. Aku bukan jenis yg berdendam okkk !!!


2. Suke layan junior2 yg nerd....hahahhahaaa...


3. PANTANG tgk SENIOR yg hensem2....huuuuhhuuuuuuuuu...ramai jugak lah. Ala saje je suke2...Skrg x tahulah ape dah jadi pada diorang....Tatau nape....


4. X pernah bercinta time sekolah...sbbnya AKU SEDAR DIRI...hihihihihiii...X der lah sbb malas nk fikir soal2 cinta ni...RIMAS lah....start bercinta tahun 2002...hhihiihiiiiiii.....


5. Suka sgt2 aktiviti lasak....Sukan jgn cakaplah...aku join semua kecuali FOOTBALL & NETBALL jer lah. Pernah cedera time main badminton & hoki....hihhiihhhihiihi...retak tulang kering & terseliuh kaki kanan...





3 Subjek Kegemaran aku :



1) Modern math : Masuk form 5 baru aku suka sbb selalu dapat A....hiihihihihii...Dapat plak partner yg mmg pandai & bijak...x kedekut ilmulah katakan.....

2) B/MELAYU : Suke mengarang....hahahhahahaaa....tatau lah nape. SPM dapat A1..Sgt bersyukur okkk!!!

3) GEOGRAFI : Cikgu best & hensem...suke lukis2 peta lah...gambar2 lah...Jarang homework x siap...Selalu tgk kawan2 yg x siap homework kene DENDA ngn cikgu hensem tuh...kesian2



3 subjek yg aku x suke :


1. Add math : x suka langsung !!!.....pening siot...


2. Sejarah : Perghhhhhhh sungguh MEMBOSANKAN....nk kene ingat semua tarikh2 & tempat tu semua...Cikgu plak garang & jarang senyum...Ape2 pun spm dpt B3...x sangke okkk !!!....


3. Kimia : X suke ngn formula2 tuh semua...pernah memecahkan tabung uji di makmal...bukan 1 okkk tapi 5 tabung uji aku pecahkan....teruk kan !!!...Huuuhhuuuuuuuuuu




Menarik pada kamu ?


Hurmmmmm tatau lah...kene tanye kawan2 aku lah...aku nk bagitahu pun aku x tahu...hihiihihihihihihihihihi



Kamu paling suka ?


Blogging
Memasak *kat umah mak aku lah...umah sewa aku sgt MALAS*
Jalan-jalan cari makan ngn P
Tgk wayang *mesti yg best jer aku tgk*
Melancong *Di Malaysia cume Perlis jer aku x sampai lg*
Cuci baju, lipat baju & iron baju
Suka menYAKAT adik bongsu aku...sambil cubit2 die yg GEBU tu...hiihihihihihihi



Anda tidak boleh hidup tanpa ???


P, my family, my hp, air, kawan2, makanan of course & RM....



Sebelum tido sape yg anda akan CALL ???


Sudah tentulah buah hati saya, P. Tu wajib tau...kene call die or die call aku...Lepas tu of course my parent....syg kamu semua !!!