In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

15 September, 2008

My feeling !!!

Hurmmmmm.....
Ni nk kate sesi luahan perasaan ke or ape erk???
Post ni mcm akan jadi feeling sikit...ye ke?



Korang ingat x pasal ada satu post aku bertajuk ' CERITA SEDIH '..
Ala cerita pasal penundaan tarikh perkahwinan aku tu...
Hurmmmmmm aku dah mule lupakannya...tapi tetibe aku teringat kembali
& pagi tadi aku tetibe sebak...aku kan penyedih orangnya kan.



Tu pun sbb aku ada lah terdgr orang2 ckp kat belakang aku...
X payah lah sebut nama2 si polan tuh....
Aku pun malas nk amik tahu....



Aku tahu, mereka yg x suke pada aku or benci pada aku mesti akan menari keriangan,
bersorak kegembiraan serta mesti akan ckp ' padan muka ' pada aku.....
Mereka yg x suke pada aku mmg akan suke x terhingga bila dapat tahu....
Ada yg ckp aku nmpk mmg 'FRUST' bile x jadi kawin...
Of course kite akan rase frust bile segala persiapan kita dah buat....perasaan frust tuh mmg lah ada kan...
Yelah sbb dah mule berangan2 nk jadi isteri solehah....hihihihihiiiii *gurau je*
Macam2 lah aku dgr..tapi dari mulut org lain la....


&



Ada jugak yg bersimpati & turut bersedih mcm aku...
serta bagi semangat pada ku...
Thank's pada sape2 yg memahami....



Pada mulanya perasaan aku mmg SEDIH...tapi bile aku fikir balik...
X der gune fikirkan sgt sbb x der point langsung pun...
Baru2 ni aku g melawat (secara kebetulan) ke umah Parent P...
Barulah aku tgk ngn mata kepala aku yg BAKAL MENTUA aku tu mmg x sihat.
Kesian aku tgk mak P...Aku doakan mak P cepat sembuh...AMIN!!!



So, skrg ni aku malas nk fikir ape org nk ckp...
Mulut dieorang mmg x lek kite tutup pun...
Sape kite nk bagi PEMBALASAN pada mereka tuh...
Aku ttp redha ngn ape yg dah berlaku....
Tentu ada HIKMAHnya setelah ianya berlaku....


So, di bulan ramadhan ni banyak2kanlah beramal ibadah....
Yelah daripada kite cerita ttg keburukan org....
Skrg aku sentiase berfikiran positif....bagi mengelakkan kite buruk sangke pada org.


Klah, aku sgt emo hari ni...
Dah lah aku selsema, batuk & demam....
Nasib baik x meroyan tadi...pepagi dah emo...



so, bla dulu.....................